pondelok 12. septembra 2011

úvod, uvítanie a vysvetlenie ..

Táákže pre začiatook by som vás chcela aj ja uvítať. Dakujem že ste nevštivili náš blog a dúfam že sa stanete členmi. Ako uš povedala moja kamoška a dievča s ktorým som vytvorila tento blog by som vám aj ja rada oznámila, že sem kludne možete dávať svoje FFky (poviedky, ktoré vymyslíte), FArty (obrázky, ktoré nakreslíte) a obrázky, čo sa týču Naruta . :)


Chcela by som vám oznámiť, že ak by vám to sem náhodou nešlo hodiť, alebo by sa niečo stalo, tak to kluuudne pošlite na emailovú adresu: 


moju (Leade E.): erika431@azet.sk
alebo na kamoškynu (Leader P.): melissasweetbrown@gmail.com 


A to tým sposobom, že vy dajme tomu napíšete (napr.FF) Leaderke P. ... 
napíšete tam:




Ahoj chcela by som sem dať prispevok moju vlastnú poviedku ktorá sa volá 
                               
                               ...(meno tej poviedky)....
.....(a sem uš proste píšete tu poviedku, pár chyb nevadí, odpúšťame :D )..




Tá poviedka namusí byť dlhá ... stačí krátka , ale pravdaže ak chcete tak 
može byť aj dlhá, to uš nechám ne vás. :) 
Ked ste si nakreslili vlastny FA tak stačí napísať 
*Toto som nakreslila* a dáte vložiť obrázok ... a to iste je to aj 
s obyčajnymi  stiahnutymi obrázkami :).



A ešte sem kludne možete písať príspevky, toho typu, 
napr. *Mne sa viac páči Hinata ako Sakura, čo si myslíte vy ostatný?*
A ostatný možu komentovať, nemusia byť príspevky len tohto typu,
kludne aké chcete. :)




Teším sa na vaše FF, FA a obrázky a pravdaže na vás :). 


napísala: °Leader E.°

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára